Logowanie

Strona główna

Bonusy

RAPORT: 20 wyrażeń słownych, które rażą klientów lub zniechęcają ich do zakupu

25-03-2016

 

 

''Tak, chcę otrzymać darmowy Raport: "20 wyrażeń słownych, które rażą klientów lub zniechęcają ich do zakupu"

 

''Tak, chcę otrzymywać maksymalnie raz w tygodniu ciekawostki na temat tego, jak prowadzić rozmowy z klientami.

 

 

Sprawdź dlaczego warto:

Oto minimum 3 powody, które sprawiają, że ten e-book będzie dla Ciebie wartościowy:

  1. Po przeczytaniu tego e-booka zaczniesz zwracać uwagę na to, czy wyrażenia słowne, które są tu opisane, nie pojawiają się przypadkiem w rozmowie z Twoimi klientami
  2. Dowiesz się jakie mogą być dla Ciebie konsekwencje używania słów „zakazanych” wg tego e-booka

  3. Poznasz sposoby na zamianę słów „zakazanych” na wyrażenia budujące Twoją wiarygodność i profesjonalizm w oczach klienta

 

Skąd to wszystko wiem?

Z wielu godzin treningów sprzedażowych, w czasie których najpierw przysłuchuję się sprzedawcom jak prowadzą rozmowy z klientami, a następnie wspólnie analizujemy sposób prowadzenia komunikacji oraz reakcję klientów na wyrażenia słowne użyte w trakcie rozmowy. Co to oznacza? 100 % praktyki.

W tym e-booku dzielę się swoim doświadczeniem zawodowym, dzięki czemu i Ty możesz zupełnie za darmo poznać kilka technik umiejętnej komunikacji z klientem.

Pokazuję konkretne rozwiązania, czyli:
jak te 20 wyrażeń słownych - które zniechęcają klienta do zakupu - zamienić na słowa - które budują relacje z klientem i tworzą dobrze osadzony pomost do większej sprzedaży.

 

 

 

Powrót

 

Cześć, mam na imię Agata.

Wspieram właścicieli małych biznesów i szefów zespołów handlowych w zdobywaniu

i utrzymaniu wartościowych klientów.

Podpowiadam co robić, aby zwiększyć sprzedaż

i uczę sprzedawców prowadzić skuteczne

rozmowy z klientem. Więcej o mnie...

 

23 307 00 90 

agata@sztuka-sprzedazy.pl

 

 

 

NOWOŚCI I BESTSELLERY

Realizacja: Ideo
Powered by: Edito e-learning