Logowanie

Strona główna

O mnie

Cześć, nazywam się Agata Słowińska

i wspieram właścicieli małych biznesów i szefów zespołów handlowych

w zdobywaniu i utrzymaniu wartościowych klientów.

 

Jestem trenerem sprzedaży i wdrożeniowcem.

 

 

Tak wdrożeniowcem.

 

Zauważyłam, że przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych (czy to w formule otwartej czy zamkniętej) nie wystarcza.

Kiedy rozpoczynam współpracę z klientem - chcę nie tylko pokazać jak używać narzędzia (np. techniki sprzedaży) i przećwiczyć je na sali szkoleniowej, ale także pomóc je wdrożyć w praktyce. Z tego powodu bardzo skuteczne są treningi w miejscu pracy połączone z wprowadzeniem systemu wyznaczania celów sprzedażowych i monitoringiem wyników sprzedażowych.

 

Łączę zatem 4 funkcje:

  1. Przekazuję wiedzę sprawdzoną w praktyce i uczę umiejętności
  2. Pomagam wyznaczać cele i niezbędne działania,
  3. Wspieram w trakcie realizacji działań,
  4. Reaguję i doradzam.

Celem nie jest realizacja szkolenia a przekazanie wszystkich niezbędnych narzędzi w zakresie planowania, motywowania i działania sprzedażowego, które mają umożliwić Ci osiągnięcie celu sprzedażowego w długim okresie.

 

Wyznaczniki mojego działania to zaangażowanie w proces zmiany i konsekwencja w pożądaniu do celu.

 

Tym właśnie się zajmuję.

W trakcie prowadzenia...
Podczas wystąpienia na...

 

Uczciwość w sprzedaży i w relacjach biznesowych jest najważniejsza

 

Uczciwość wobec siebie i innych jest dla mnie bardzo ważna.

Uczciwość w podejściu do tego, co robię jest dla mnie kluczowa. Nie mogłabym sprzedawać czegokolwiek, jeśli nie miałabym przekonania że pomagam klientom.

Tego samego uczę sprzedawców i specjalistów, z którymi pracuję. 

 

Rozumiem też  co to znaczy brak śmiałości, pewności siebie w sprzedaży oraz strach przed realizacją nowych rzeczy - także związaną ze sprzedawaniem. Strach przed odrzuceniem dotyczy mnie i większości sprzedawców każdego dnia. Jednak umiem sobie z tym radzić i uczę innych jak z tym walczyć. Kluczem jest właśnie uczciwość i partnerstwo we współpracy z klientem.

 

Każdy klient jest wyjątkowy.

 

Realizując projekt szkoleniowy do każdego klienta podchodzę inaczej.  Każdy klient jest inny. Wymaga podjęcia innych środków, gdyż jego zasoby i doświadczenie oraz działania są wyjątkowe. Pracuję tak, aby przekazać nie tylko wiedzę, nauczyć nowych przydatnych umiejętności, ale także w ten sposób, aby zaproponować sprawdzone metody działania i ostatecznie nauczyć klientów kontroli i samodzielności w dalszym procesie.

 

To dlatego większość moich klientów - właścicieli biznesów - wraca do mnie głównie z czterech powodów. To sytuacje, w których właściciele biznesów chcą:

  • wdrożyć osobę do nowych działań (np. do pozyskiwania klientów przez telefon),
  • rozpocząć nowy projekt sprzedażowy,
  • zwiększyć zaangażowanie pracowników w rozwój firmy,
  • pójść na urlop i utrzymać obecny poziom sprzedaży.

Łączę zatem funkcje trenera i menedżera sprzedaży,

wykorzystując pozafinansowe metody zwiększania zaangażowania pracowników w rozwój firmy. 

 

Doradzam szefom

w kwestiach dalszego rozwoju umiejętności sprzedawców i organizacji sprzedaży

 

Dlaczego właściciele małych i mikro biznesów?

Uwielbiam pracować z właścicielami małych firm - freelancerami i szefami kierującymi zespołami sprzedażowymi do 15 osób. Są to często osoby, które opierają swój biznes na własnych pasjach i mają elastyczne podejscie do zmian a przede wszystkim są nastawieni na efekt i zwiększenie skuteczności swojej i pracowników. Jeśli dołączę do tego skuteczne narzędzia sprzedaży - odnosimy sukces obopólny:)

 

Zanim zechcesz ze mną współpracować - poznaj moje wartości, którymi kieruje się w pracy zawodowej i prywatnie:

 

Uczciwość

Podejmuję się tylko działań, które mają na celu osiągnięcie pożądanego efektu. Sprzedaję i uczę innych sprzedawać rozwiązania problemów klientów. Jeśli nie wierzę w to, co mam sprzedawać - nie robię tego.

Uczciwość oznacza dla mnie też to, że jeśli widzę, że pewne działania trzeba skorygować albo zlikwidować - mówię Ci o tym wprost. Podkreślam też mocne i słabe strony Twojego biznesu.

 

Partnerstwo we współpracy

Pracuję z ludźmi, którzy mówią uczciwie o swoich celach a ja uczciwie pokazuję wszelkie drogi dojścia do celu. Unikam współpracy z tymi, którzy stosują manipulacje i nieuczciwe zasady współpracy. Ponadto realizując projekt - nie jestem Twoim pracownikiem, a współpracownikiem w drodze do osiągnięcia Twojego wyznaczonego celu. Dlatego ważne jest, abyśmy wspólnie ustalali z szacunkiem warunki współpracy - korzystne dla obu stron.

 

Zaangażowanie

Każdy projekt traktuję indywidualnie. Dobieram narzędzia pracy (warsztaty, treningi sprzedażowe, monitoring, ćwiczenia indywidualne), które w możliwie najkrótszym czasie pozwolą osiągnąć cel. Stosuję tylko to co działa. Wdrażam tylko to, co zostało z Tobą wcześniej uzgodnione.

Otwartość - elastyczność w podejściu do zmian. Uwielbiam pracowąc z ludźmi, którzy z chęcią uczą się nowych rzeczy i wdrażają nowe rozwiązania. Jesli coś nie działa - warto zmieniać swoje działania. Dokonywać korekty. Wierzę, że najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy chętnie wprowadzają innowacje w swojej pracy, nowe techniki, wyciągają wnioski z doświadczeń własnych ale także innych osób.

 

Efektywność

Proponuję tylko sprawdzone rozwiązania i takie metody, które doprowadzą Cię do celu sprzedażowego w możliwie jak najkrótszym czasie. Biorę pod uwagę zasoby, które posiadasz w tej chwili. Pokazuję najlepsze sposoby na wykorzystanie Twoich zasobów i rozwinięcie umiejętności sprzedaży i organizacji czasu sprzedawców.

Moje motto brzmi: Prosto i szybko do celu.

Zgodnie z tym daję moim klientom tylko skuteczne rozwiązania, które w możliwie najkrótszym czasie pozwolą odnieść sukces.

To rozwiązania, które sprawdziły się w innych firmach a miarą sukcesu jest konkretna wartość sprzedaży uzyskana w określonym czasie.

Skontaktuj się ze mną:

 

Agata Słowińska

Trener Sprzedaży


23 307 00 90

agata@sztuka-sprzedazy.pl

 

 

 

Realizacja: Ideo
Powered by: Edito e-learning