Logowanie

Strona główna

◼ Narzędzia szkoleniowe

Kurs online: Jak poprowadzić rozmowę przez telefon - strategicznie i z pewnością siebie to ogromna baza wiedzy na temat tego, jak poprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem w taki sposób, aby przyspieszyć proces sprzedaży, zwiększyć jej wartość oraz z pewnością siebie proponować klientowi warunki współpracy, które Ty możesz zaakceptować. 
 
Ten kurs zawiera metody prowadzenia rozmowy, które wypracowałam w trakcie treningów sprzedażowych online i w miejscu pracy, ze specjalistami w różnych branżach. 
 
Krok po kroku wyjaśniam mechanizmy sprzedaży i przeprowadzam Cię przez każdy etap telefonicznej rozmowy z klientem. 
 
Wykorzystuję do tego kilka narzędzi szkoleniowych, aby ułatwić Ci zrozumienie, zapamiętywanie wiedzy i ćwiczenie umiejętności w tym kursie:
 
  • nagrania audio (w każdej lekcji nagrałam dla Ciebie audio, w którym osobiście wyjaśniam mechanizmy sprzedaży i etapy rozmowy z klientem)
  • grafiki (w tym mapy myśli) - w każdej lekcji znajdują się specjalne diagramy, mapy myśli ułatwiające zrozumienie tematu
  • testy - dzięki którym utrwalasz wiedzę, przed przejściem do kolejnego etapu,
  • PDF-y - ćwiczenia, dzięki którym samodzielnie opracujesz własne strategie prowadzenia rozmowy z klientem. 

 

Cały kurs online jest tak skonstruowany, aby ułatwić Ci:

  • wypracowanie właściwego podejścia do prowadzenia sprzedażowych rozmów  telefonicznych z klientami,
  • wdrożenie wskazówek z tego kursu w pracy z klientami,
  • zdobycie wiedzy, którą możesz szybko wykorzystać, aby wypracować rezultaty (wynik sprzedażowy).

KURS ONLINE:

 

Jak poprowadzić rozmowę przez telefon

- strategicznie i z pewnością siebie

 

Możesz zakupić dostęp do kursu i jednocześnie uczestniczyć w PROGRAMIE WDROŻENIOWYM

 

Wybierz wersję kursu >>

 

 

W naszym sklepie:

Zakupisz dostęp do kursów online


Zamówisz treningi sprzedażowe online


Zamówisz konsultacje online


Pobierzesz skrypty i narzędzia sprzedaży


 
 
 
Realizacja: Ideo
Powered by: Edito e-learning